Brug dine data og konverter mere

Udgivet af:

Tænk, hvis du vidste, hvordan dine potentielle kunder tænker. Så kunne du sælge meget mere gennem din hjemmeside. Stop dagdrømmeriet – det er faktisk muligt, næsten. Dataene på din hjemmeside giver dig nemlig et fantastisk indblik i dine besøgendes handlinger. Og de guider dig bogstaveligt talt til flere kunder.

Med Google Analytics får du mange data foræret. Data om antal besøg, varigheden af hvert besøg, hvor de kommer fra og meget mere. Bare tal, ja, men vigtige tal. Tal, der kan ...

Læs mere →
0

Kunderne vil møde dig online først

Udgivet af:

Hvordan er din virksomheds online tilstedeværelse? Findes din virksomhed overhovedet på nettet? Og bliver du fundet, hvis potentielle kunder søger efter din branche på nettet? Det var blot nogle af de spørgsmål, som deltagerne på Succes Online modul 1 i Faxe Kommune blev klogere på.

Torsdag den 14. april 2016 var en vigtig dag for 32 virksomheder i Faxe Kommune. Her deltog de nemlig på det første modul ud af fem i forløbet Google Succes Online, som hjælper små og mellemstore ...

Læs mere →
0

Går din virksomhed glip af succes online?

Udgivet af:

1.5000 virksomheder var mandag den 4. april samlet i Øksnehallen i København. Alle med formålet at blive lidt klogere på online markedsføring ved Succes Online Summit.

Antallet af deltagere vidnede tydeligt om, at mange virksomheder er helt klar over, at det i dag er bydende nødvendigt at være synlig online. Derfor var Google og Københavns Kommune gået sammen om det kæmpe arrangement, som løb af stablen på 3 scener i Øksnehallen. Her kunne deltagerne vælge mellem hele 12 forskellige Online Markedsførings-oplæg.

Et ...

Læs mere →
0

Gik du også i panik over Googles trusler om dårligere placeringer i søgeresultaterne?

Udgivet af:

Google meddelte tidligere i år, at de efter 21. april ville vægte mobilvenlige hjemmesider højere i deres mobile søgeresultater – var du også en af dem som gik i panik og skyndte dig at få gjort din hjemmeside mobilvenlig?

Det er egentlig utroligt hvor meget fokus der er på placeringer i søgeresultaterne hos Google hos virksomheder her i landet, det er alfa og omega, at ens hjemmeside ligger godt i søgeresultaterne på de, for virksomheden, vigtigste søgeord eller søgefraser.

Frygten for at ...

Læs mere →
0

Google vil uddanne 4.000 danske virksomheder

Udgivet af:

Danske virksomheder halter bagefter når det kommer til at sælge deres produkter eller ydelser online.

Google har, om nogen, fingeren på pulsen når vi taler om udviklingen på internettet og af den grund har de også set, at danske virksomheder halter bagefter når det kommer til at sælge deres produkter eller ydelser via online mediet. Det vil Google i samarbejde med bl.a. Erhvervsstyrelsen gøre noget ved og de har derfor søsat ”Succes Online” – programmet.

4.000 danske virksomheder inden 2017

Google har sat ...

Læs mere →
0
Page 1 of 3 123