Få styr på din målgruppe – før du skriver

Udgivet af:

Du kender dine produkter eller ydelser til hudløshed. Du ved, hvad du gerne vil fortælle, og hvordan du bedst skal beskrive, hvordan dit produkt virker. Men hånden på hjertet: Kender du din målgruppe, deres behov og deres sprog? Så du kan ramme lige i hjertet (eller hjernen) med dine tekster?

Stop lige. Læn dig lidt tilbage, luk øjnene (altså i tankerne, så du stadig kan læse med her). Visualiser din målgruppe. Sæt nogle ord på, bare flygtigt. Kommer der noget – ...

Læs mere →
0

Få flere kunder med dine tekster

Udgivet af:

Flere kunder ved at skrive? Det lyder for godt til at være sandt, tænker du. Og det er det også. Du skal skrive, ja, men du skal skrive det rigtige for at fange kunder. Dine tekster skal nemlig både fange din målgruppe og søgemaskinerne.

Med SEO som opvarmning til succes online på modul 5 i Google Succes Online-forløbet bevæger vi os ind på det historiefortællende område, nemlig indholdet på din hjemmeside.

I anden del af modulet fortæller Camilla Gregers-Høegh fra intoto – ...

Læs mere →
0

Raketvækst med online markedsføring

Udgivet af:

Raketvækst. Navnet siger ligesom det hele: Der er fart over feltet i væksten. Fart var der også på Thomas Zacchi fra intoto – Online Markedsføring, da han fredag den 20. maj holdt oplæg om online markedsføring på Raketvækst-forløbet, arrangeret af Stevns Erhvervsråd i samarbejde med Væksthus Sjælland.

På blot 2 timer forsøgte jeg at nå rundt om det meste i min professionelle verden. Online Markedsføring. Den verden, som virksomheder i vækst ikke kan undgå at blive en del af. Eller vælge ...

Læs mere →
0

Tryl med din SEO

Udgivet af:

Husker du, hvordan du som barn var tryllebundet af tryllekunstneren, der kunne hive ting op af sin høje hat? Og ønsker du, at du kunne bruge de samme magiske remser til at få din hjemmeside placeret på side 1 på Google?

Om du vil fremsige trylleremser, når du arbejder på din hjemmeside, skal jeg ikke afgøre. Men vil du ligge nummer 1 – eller bare på første side – skal du kunne nogle tricks. Og nogle af de tricks løfter Thomas ...

Læs mere →
0

Du skal være social

Udgivet af:

Hvordan sælger du dine varer eller ydelser? Går du fra dør til dør som en anden indsamler og forsøger at få folk, der ikke kender dig, til at købe dine produkter? Nej. Det tænkte jeg nok. Folk vil kende dig først. Have tillid til dig og dine produkter. Og hvordan gør du det smartest? Vær social.

Det er sikkert og vidst. Langt de fleste mennesker i dagens Danmark (og i udlandet for den sags skyld) er sociale. Og rigtig meget endda ...

Læs mere →
0
Page 1 of 4 1234