Derfor skal du huske din Call-to-Action

Udgivet af:

Har du også hørt om CTA eller “Call-to-Action”, som forkortelsen står for? Og undrer du dig over, hvad det er – og ikke mindst hvad du skal bruge dem til? Hvis din hjemmeside skal arbejde for dig, mens du tjener penge (eller holder fri), så er CTA’er dine rigtig gode venner, som du skal huske at invitere.

Din Call-to-Action gør det tydeligt for dine kunder, hvad du forventer af dem, og de øger dine konverteringer på din hjemmeside. Bum! ...

Læs mere →
0

1-2-3 Dræb din skriveblokering

Udgivet af:

Hvorfor er det så svært at få skrevet den tekst? Kan fingrene da ikke bare sættes på autopilot og klare resten selv? Det ville unægteligt være nemmere (og smart!), men dine tanker har en finger (!) med i spillet. Derfor er du nødt til at tænke dem ind i din skriveproces.

Solen skinner, og det trækker i dig for at mærke de (sjældne) lune stråler, mens du kaster dig over den sidste nye krimi. Eller det er gråt og ...

Læs mere →
0

Få styr på din målgruppe – før du skriver

Udgivet af:

Du kender dine produkter eller ydelser til hudløshed. Du ved, hvad du gerne vil fortælle, og hvordan du bedst skal beskrive, hvordan dit produkt virker. Men hånden på hjertet: Kender du din målgruppe, deres behov og deres sprog? Så du kan ramme lige i hjertet (eller hjernen) med dine tekster?

Stop lige. Læn dig lidt tilbage, luk øjnene (altså i tankerne, så du stadig kan læse med her). Visualiser din målgruppe. Sæt nogle ord på, bare flygtigt. Kommer der noget – ...

Læs mere →
0

Få flere kunder med dine tekster

Udgivet af:

Flere kunder ved at skrive? Det lyder for godt til at være sandt, tænker du. Og det er det også. Du skal skrive, ja, men du skal skrive det rigtige for at fange kunder. Dine tekster skal nemlig både fange din målgruppe og søgemaskinerne.

Med SEO som opvarmning til succes online på modul 5 i Google Succes Online-forløbet bevæger vi os ind på det historiefortællende område, nemlig indholdet på din hjemmeside.

I anden del af modulet fortæller Camilla Gregers-Høegh fra intoto – ...

Læs mere →
0

Raketvækst med online markedsføring

Udgivet af:

Raketvækst. Navnet siger ligesom det hele: Der er fart over feltet i væksten. Fart var der også på Thomas Zacchi fra intoto – Online Markedsføring, da han fredag den 20. maj holdt oplæg om online markedsføring på Raketvækst-forløbet, arrangeret af Stevns Erhvervsråd i samarbejde med Væksthus Sjælland.

På blot 2 timer forsøgte jeg at nå rundt om det meste i min professionelle verden. Online Markedsføring. Den verden, som virksomheder i vækst ikke kan undgå at blive en del af. Eller vælge ...

Læs mere →
0

Tryl med din SEO

Udgivet af:

Husker du, hvordan du som barn var tryllebundet af tryllekunstneren, der kunne hive ting op af sin høje hat? Og ønsker du, at du kunne bruge de samme magiske remser til at få din hjemmeside placeret på side 1 på Google?

Om du vil fremsige trylleremser, når du arbejder på din hjemmeside, skal jeg ikke afgøre. Men vil du ligge nummer 1 – eller bare på første side – skal du kunne nogle tricks. Og nogle af de tricks løfter Thomas ...

Læs mere →
0

Du skal være social

Udgivet af:

Hvordan sælger du dine varer eller ydelser? Går du fra dør til dør som en anden indsamler og forsøger at få folk, der ikke kender dig, til at købe dine produkter? Nej. Det tænkte jeg nok. Folk vil kende dig først. Have tillid til dig og dine produkter. Og hvordan gør du det smartest? Vær social.

Det er sikkert og vidst. Langt de fleste mennesker i dagens Danmark (og i udlandet for den sags skyld) er sociale. Og rigtig meget endda ...

Læs mere →
0

Skab trafik til din hjemmeside

Udgivet af:

Du har hørt det mange gange før: Trafik er vigtig. Altså ikke den, du sidder fast i på motorvejen, når du er mest presset på tid. Nej, trafikken i cyberspace. Den trafik, der sørger for din forretnings succes. Hvis altså trafikken bare lige kom forbi din hjemmeside. Hvordan får du den dirigeret derhen? På modul 3 på Google Succes Online-forløbet får deltagerne værktøjer til at agere online færdelsdirigent.

Jeg antager, at din virksomhed har en hjemmeside. Måske – forhåbentlig – er ...

Læs mere →
0

Brug dine data og konverter mere

Udgivet af:

Tænk, hvis du vidste, hvordan dine potentielle kunder tænker. Så kunne du sælge meget mere gennem din hjemmeside. Stop dagdrømmeriet – det er faktisk muligt, næsten. Dataene på din hjemmeside giver dig nemlig et fantastisk indblik i dine besøgendes handlinger. Og de guider dig bogstaveligt talt til flere kunder.

Med Google Analytics får du mange data foræret. Data om antal besøg, varigheden af hvert besøg, hvor de kommer fra og meget mere. Bare tal, ja, men vigtige tal. Tal, der kan ...

Læs mere →
0

Kunderne vil møde dig online først

Udgivet af:

Hvordan er din virksomheds online tilstedeværelse? Findes din virksomhed overhovedet på nettet? Og bliver du fundet, hvis potentielle kunder søger efter din branche på nettet? Det var blot nogle af de spørgsmål, som deltagerne på Succes Online modul 1 i Faxe Kommune blev klogere på.

Torsdag den 14. april 2016 var en vigtig dag for 32 virksomheder i Faxe Kommune. Her deltog de nemlig på det første modul ud af fem i forløbet Google Succes Online, som hjælper små og mellemstore ...

Læs mere →
0
Page 1 of 3 123