Effektiv markedsføring skal kunne ses på salget og dermed på bundlinjen

Om os

Fantastiske produkter fortjener en effektiv og målrettet markedsføring, som rammer potentielle kunder og skaber varme, kvalificerede leads til jeres sælgere.

Når intoto – Online Markedsføring står for jeres markedsføring, er vores fornemmeste opgave at få markedsføring og salg til at gå hånd i hånd og skabe resultater for jeres virksomhed, som både virksomheden og jeres kunder er tilfredse med.

Tager I jeres virksomheds salg alvorligt? Og ved I, at markedsføring og salg er lige vigtige for en øget bundlinje? Så er vi som bureau et godt match for jeres virksomhed.

Vi tror på, at effektiv markedsføring altid skal kunne ses på salget og dermed på bundlinjen.

Som bureau brænder vi for online marketing og har arbejdet med online salg, før det var muligt at foretage en online dankorttransaktion.

intoto – online markedsføring som en helhed

Navnet intoto stammer fra det latinske “in toto”, der betyder “totalt” eller “i sin helhed”, og det er præcis den måde, vi tænker online markedsføring på. Indsatsen er en helhed, hvor ingen enkeltdele kan stå alene.

Vil du have optimal værdi af din online markedsføring, skal du ikke bare findes i søgemaskinerne. Du skal også generere trafik til din hjemmeside OG konvertere dine besøgende til betalende kunder.

Derfor er du nødt til at tænke hele forløbet ind i din markedsføringsstrategi.

Vi arbejder med alle dele af online markedsføring:

Og samler det til en helhed. Derfor er vi “intoto – Online Markedsføring”.

Google Partner Bureau

Som officielt Google Partner Bureau hjælper vi vores kunder med AdWords og har fingeren på pulsen inden for søgemaskineoptimering.

Vi deler ud af vores erfaringer og viden som undervisere på kurset “Google Succes Online” og holder oplæg flere steder i landet.

Kontakt os i dag og hør, hvordan vi kan give din online markedsføring mere værdi for din virksomhed og din bundlinje.

Er du klar til en uforpligtende dialog om din virksomheds muligheder med online markedsføring?